Logo manuál
Logo manuál je podrobný dokument, ktorý opisuje pravidlá použitia Vášho loga.Obsahuje
súhrn pravidiel ako logo použiť a zároveň ako logo nikdy nepoužiť. Informujeo
všetkých farebných variantoch, konštrukciu loga, firemným písme, typografii a celkovéimage firmy. Obsahuje vizitky, listové hlavičkové papiere, obálky, pracovné odevy čiorientačný systém.
Logo manuál budete odovzdávať grafickému štúdiu pri každej zákazke a to sa podľaneho bude riadiť. Vďaka tomu sa Vám podarí udržať jednoutnou firemné image. Logomanuál by mal byť súčasťou firemnej kultúry každej spoločnosti.
- základné definície loga -konštrukcia loga, jeho súčasti a varianty, čistý priestor okolo loga, prípustné a neprípustné použitie loga
- pravidlá pre použitie sloganu (pokiaľ je slogan objednanou súčasťou)
- farebné varianty loga -farebné, jednofarebné, mutácie a doplnkové farby, čiernobiela a negatívne varianta, v škále odtieňov šedej
- veľkosť loga – minimálna veľkosť, optimálna a použiteľnosť
- firemné farby – Pantone, CMYK, RGB, RAL
- typografia -primárne, vedľajšie písma, ich pužitie)
- základné návrhy použitia loga -vizitky, firmené papiere, pečiatky, tabule a pod. (závislé od požadovaného rozsahu
- dátová príloha -logo a návrhy použitia v elektronickej podobe vo všetkých formátoch potrebných pre tlačiarne a grafické štúdiá